התקשרו אלינו
התקשרו אלינו
חיפוש

תאורה לפנים ארון

האפשרות של הוספת תאורת לפנים ארון היא פשוט גאונית. אין יותר צורך לגשש באפלה או למשש בחושך בתוך הארון – אפשר פשוט להוסיף גופי תאורה שיקלו עליכם ויהפכו את השימוש בארון לנוח ויעיל יותר.
רוצים לדעת איפה ניתן לשלב תאורה לפנים הארון, להבין את התשתית הדרושה לשילוב תאורה בתוך הארון ולגלות את היתרונות הבולטים של פרופילי אלומיניום לתאורת פנים ארון? מאמר זה הוא בדיוק בשבילכם. 

איפה אפשר לשלב תאורה לפנים ארון 

למעשה, הטכנולוגיה כיום מאפשרת לשלב תאורה לפנים כל ארון בצורה יחסית פשוטה. תאורה לפנים הארון מתאימה לארונות מטבח, ארונות בגדים, כונניות וספריות, ארונות אחסון, ארונות אמבטיה ועוד.
תוספת של תאורת פנים לארון לא רק מאפשרת שימושיות משופרת, אלא גם מוסיפה אלמנט עיצובי מיוחד. למשל בארונות עם דלתות שקופות, תאורת פנים הארון תדגיש את הפריטים בתוכו ותהפוך כל פריט למיצג. הוספת תאורת פנים בספריה תדגיש את תכולתה ותהפוך אותה לפריט מושך ובעל משקל עיצובי רב בחלל. בתוך ארונות המטבח, תאורת פנים תקל מאוד על השימוש. בארונות בגדים, תאורת פנים תאפשר בחירת בגדים בצורה קלה יותר וגם תוסיף נופך של אקסקלוסיביות. בארונות אמבטיה, שבדרך כלל עמוסים בפריטים רבים, תאורת פנים תאפשר איתור כל פריט בקלות ומהירות. 

איזו תשתית צריך להכין כדי לשלב תאורה בתוך ארון 

על מנת לשלב תאורה בתוך ארון, יש לתת את הדעת כבר שלב תכנון הארון ותוכנית החשמל והתאורה של החלל:
  • תכנון הארון: יש לתכנן מראש את תאי הארון ומה יהיה מאוחסן בכל תא. בהתאם לזה אפשר לתכנן את מיקום פרופילי התאורה שידרשו שיקוע לתוך הנגרות, כך שלא יבלטו וישתלבו בצורה חלקה. כמובן שיהיה עליכם לבחור את גודל וסוג פרופיל התאורה כדי שהנגר יכין מראש את החריצים לקליטתם. מומלץ להעביר לנגר דוגמה של פרופיל התאורה לדיוק מירבי של החירוץ.
  • תכנון תכנית חשמל: על מנת שפרופילי התאורה יפעלו, נדרשת תכנית חשמל מדויקת הכוללת את נקודות ההזנה ללד ואת המיקומים המדויקים שלהן. בנוסף, יש לתכנן את מיקום הדרייברים של גופי התאורה. תאורת פנים לארון כמובן צריכה הזנת חשמל פרופיל התאורה ולכן יש לתכנן נקודות חשמל בהתאם, לפי מיקום הארון, וכן מיקום נגיש לדרייבר של פרופיל התאורה. ניתן גם לתכנן תוספות אפשריות כגון חיישן תנועה או פתיחת דלת שיפעילו את התאורה באופן אוטומטי ללא צורך בשימוש במתג, דבר שמפשט את השימוש באופן משמעותי. כמובן גם כאן יהיה צורך בתכנון המיקום של החיישן בנגרות והחיווט בהתאם.

יתרונות פרופילי אלומיניום כתאורה לפנים ארון

לפרופילי אלומיניום יתרונות רבים על פני כל אופציה אחרת:
  • גודל: פרופיל אלומיניום עם תאורת לד מסוגל להגיע למימדים מאוד קטנים עד כדי אפשרות שיקוע בעובי מדף ארון סטנדרטי, וזאת בזכות הגודל של נורת הלד והטכנולוגיה המתקדמת. אין הדבר מעיד על עוצמת התאורה כמובן. תאורת לד מספקת תאורה איכותית וחזקה למרות גודלה הקטן.
  • פיזור חום: אמנם תאורת לד אינה פולטת חום (מעט מאוד), עדיין במבנה סגור כמו ארון, תכונת פיזור החום של פרופיל אלומיניום היא חיונית לשמירה על תקינות מערכות תאורה של פנים הארון. פרופיל אלומיניום מבטיח את אריכות החיים של תאורת הלד. 
  • מראה: המראה של פרופיל אלומיניום הוא אסתטי ביותר, בעל מראה נקי ומודרני שיודע להשתלב בכל ארון מבלי להוות מעמסה עיצובית. 
  • ורסטיליות: פרופיל אלומיניום ניתן להתאמה בדיוק לגודל המתאים של הארון שלכם בצורה קלה. קיימים כמובן פרופילי אלומיניום לתאורת ארון בגדלים סטנדרטיים של ארונות, וגם ניתן לבחור בהתאמת פרופיל אלומיניום למידות לא סטנדרטיות, גם לארונות המיוחדים ביותר. 
  • עמידות: אלומיניום הוא חומר עמיד ביותר, בפני קורוזיה, אינו חדיר לחיידקים, והוא גם קל לניקוי כך שהוא אידיאלי לשימוש בכל ארון. 
  • משקל: פרופיל אלומיניום הוא קל משקל ביחס לחומרים אחרים, עובדה זו מקלה על ההתקנה, ללא צורך בחיזוקים מיוחדים. 
מתכננים ארון או פריט נגרות מעניין ומעוניינים להוסיף לו תאורה פנימית? דברו איתנו ונסייע לכם בבחירת גופי התאורה הנכונים ביותר עבורכם.

למידע, ייעוץ והזמנות התקשרו אלינו: 1800-403040
או כתבו לנו: