התקשרו אלינו
התקשרו אלינו
חיפוש

גופי תאורה למשרד ביתי

בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מבלים יותר ויותר זמן בעבודה מהבית, והמשרד הביתי הפך להיות נחוץ יותר ויותר. ישנם לא מעט דברים שצריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לעבוד מהבית, ותאורה נכונה בהרבה מקרים היא עניין מרכזי למרות שרבים לא חושבים עליו יתר על המידה.
גופי תאורה נכונים ומתאימים יכולים לשפר את תפוקת העבודה, להפחית עייפות ומאמץ יתר של העיניים ולייצר אווירה מתאימה לעבודה. על מנת לשפר את סביבת המשרד הביתי שלכם, הכנו עבורכם מאמר המרכז מידע לגבי סוגי תאורה מתאימים, את הדברים שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים גופי תאורה וכמובן איפה ניתן לרכוש גופי תאורה איכותיים למשרד הביתי.

אלו סוגי תאורה מתאימים למשרד ביתי

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של גופי תאורה: מנורות שולחן, גופי תאורה צמודי תקרה, גופי תאורה תלויים, גופי תאורה שקועים או נסתרים, מנורות עומדות, גופי תאורה צמודי קיר, תאורה נסתרת כחלק מרהיט ועוד. גופי תאורה יכולים להכיל טכנולוגיות תאורה שונות כגון נורות ליבון, נורות הלוגן, נורות פלורסנט ונורות לד. 
חשוב להבין כי תאורה המיועדת לאזור עבודה כמו משרד ביתי, היא שונה במהותה מזו המיועדת לאזור ביתי כמו סלון, חדרי שינה ועוד. אם באזורים בייתים, חשובה אווירה רגועה אותה ניתן להשיג בעזרת טמפרטורת תאורה חמימה יותר (צהוב-כתום), במשרד ביתי האווירה הנדרשת היא שונה בתכלית.
במשרד הביתי דרושה תאורה בעלת טמפרטורה קרירה יותר שמדגישה את כל הפרטים שצריכים להיות ברורים ויוצרת תחושות אנרגיה וערנות שתורמות לתפוקת עבודה מוגברת. מכאן שתאורה שתוכננה לסביבה ביתית רגילה בדרך כלל פחות תתאים למשרד ביתי, ולכן חשוב לבחור בתאורה אחרת שתאפשר לכם לעבוד בבית באופן המיטבי. כמו כן, התאורה במשרד הביתי עובדת שעות רבות ולכן צריכה להיות עמידה וחסכונית כלל האפשר.
פתרון של גופי תאורת לד מספק את כל היתרונות הדרושים עבור המשרד הביתי:
  • תאורה חזקה
  • ורסטיליות (ניתנת לעמעום ועם מגוון רחב של גוונים, טמפרטורות ועוצמות)
  • עמידה מאוד לאורך זמן
  • חסכונית מאוד לעומת כל פתרון אחר
גם במשרד הביתי חשוב לשלב סוגי תאורה שונים, תאורה מרכזית להארת כל החלל, תאורת אזורית להארת אזורים ספציפיים בחלל (שולחן עבודה למשל) ותאורת הדגשה להארת פריטי נוי שונים במשרד. 

מה חשוב לקחת בחשבון כשבוחרים גופי תאורה למשרד בבית

כאשר בוחרים גופי תאורה למשרד ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון:
  • טמפרטורת התאורה: לאזור העבודה, מומלץ לבחור בטמפרטורת של לפחות 4000 ועד 6000 קלווין (K). לאזור כללי יותר (תלוי בגודל החלל כמובן) אפשר לבחור בטמפרטורה חמימה יותר כגון 3000 קלווין, ליצירת אווירה נעימה. ישנם גופי תאורה שמאפשרים לשנות את טמפרטורת התאורה לפי הצורך. גופי תאורה כאלה מספקים פתרון ורסטילי ומאפשרים שינוי ייעוד ואווירה של המשרד הביתי שלעיתים משמש לצרכים נוספים בבית. 
  • בהירות ועוצמה: גוף התאורה צריך לספק תאורה חזקה דיה על מנת לאפשר עבודה יעילה, כאשר ניתן לראות את מסך המחשב בבירור וגם את כל מה שנמצא על שולחן העבודה. ניתן לחבר גוף תאורת לד לעמעם (דימר) על מנת לאפשר שינוי עוצמת התאורה לפי הצורך (חזקה יותר בזמן העבודה, חלשה יותר בשאר הזמן למשל). 
  • עיצוב: גופי תאורה הם פריט עיצובי בפני עצמו ומומלץ לבחור בגופי תאורה שיודעים להשתלב בעיצוב הרצוי. ניתן למצוא גופי לד בכל גודל וצורה בעיקר בגלל הגודל הקטן של נורות הלד והגמישות שהן מספקות, כך שאפשר לשלב אותם בכל סגנון עיצובי. ניתן לבחור בין צבעים וגימורים שונים של גופי תאורה בהתאם לרצוי. 
  • מיקום: חשוב לקחת בחשבון את מיקום גופי התאורה לעומת מיקום אזור העבודה על מנת למנוע יצירת צל על שולחן העבודה או החזרי אור לא רצויים. כמו כן חשוב למקם את גופי התאורה בגובה הנכון למניעת סינוור. 
  • חסכון אנרגטי: מומלץ לבחור בגופי תאורת לד לחיסכון מקסימלי בעלויות חשמל ואריכות חיים של הנורות. ניתן גם לשלב תאורת לד במערכת בית חכם לשליטה קלה מאפליקציה ייעודית, יצירת שילובי תאורה (בין תאורה כללית, תאורת אזורית ותאורת הדגשה) לשינוי אווירה בלחיצת כפתור, כיבוי והדלקה אוטומטי ועוד). 

איפה קונים גופי תאורה למשרד הביתי

ניתן לבדוק באינטרנט מה ההיצע הקיים, אך מומלץ לבקר בחנות תאורה איכותית ולהתרשם מהאפשרויות השונות, לחוש את איכות המוצר, ולקבל ייעוץ מקצועי בבחירת גופי התאורה הנכונים למשרד הביתי שלכם. 
בלקו לד, היא יצרן ישראלי ותיק המתמחה בגופי תאורת לד בישראל. לבלקו לד חנות מפעל ואולם תצוגה בו תוכלו לא רק להתרשם מהסוגים הרבים של גופי תאורה למשרד הביתי, אלא גם לקבל ייעוץ ממומחים בתחום התאורה ותאורת לד. עם רכישה ישירה מהיצרן, תקבלו גם מחיר ללא פערי תיווך כולל שירות ואחריות ללא פשרות. בלקו לד גם מציעה שירות ייצור גופי תאורה בהתאמה אישית למי שמעוניין בגופי תאורה מיוחדים ולא סטנדרטיים. השירות קל ומהיר בזכות הידע והניסיון הרב של החברה, יחד עם יכולות ייצור מתקדמות, כך שתוכלו לקבל את מבוקשכם בזמן קצר ותמיד באיכות הגבוהה ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. 

למידע, ייעוץ והזמנות התקשרו אלינו: 1800-403040
או כתבו לנו: