התקשרו אלינו
התקשרו אלינו
חיפוש

גופי תאורה איכותיים

לתאורה תפקיד מרכזי בהגדרת האווירה והעיצוב של החלל תוך כדי שיפור התפקוד. גופי תאורה איכותיים מאפשרים זאת באמצעות תפעול נוח, ללא תקלות, עמידות לאורך זמן, ללא סכנה לסביבה ולשוהים בחלל, וכל זאת יחד עם עיצוב ללא פשרות.
בין כל החומרים המוצעים כיום המשמשים לייצור גופי תאורה, אלומיניום הוא יוצא דופן בזכות העמידות, הוורסטיליות והתחכום שהוא מציע. בואו נבחן מה הופך גוף תאורה לאיכותי, הייחוד של גופי תאורה איכותיים מאלומיניום וכמובן, איפה ניתן וכדאי לרכוש אותם. 

מה נחשב לגוף תאורה איכותי

איכות אינה פרמטר סובייקטיבי. אמנם מותגים מסוימים משרישים תודעה של איכות אצל קהל לקוחותיהם, אך עדיין, איכות נבחנת על בסיס פרמטרים אובייקטיביים כגון:
  • איכות החומרים: סוג החומר ממנו מיוצר גוף התאורה משפיע ישירות על איכותו. כיום ניתן לרכוש גופי תאורה מפלדה, מפלסטיק, חומרים שונים אחרים וכן מאלומיניום. 
  • איכות ייצור ועיצוב: גוף תאורה איכותי מציע שילוב מנצח של צורה ותפקוד. כלומר מצד אחד הוא אסתטי מאוד ומצד שני הוא מתפקד מצוין ועונה על הצורך. בנוסף, את איכות הייצור ניתן לראות בבחינת הפרטים הקטנים, הגימור והניקיון העיצובי של גוף תאורה איכותי. 
  • איכות האור: תפקוד גוף התאורה מוכתב במידה רבה גם על ידי סוג טכנולוגיית התאורה שהוא מכיל. גופי תאורה איכותיים לרוב מכילים טכנולוגיית לד לתאורה איכותית, חזקה, חדה, חסכונית ועם פיזור אופטימלי של האור. תאורת לד הוא גם ידידותית לסביבה, עמידה לאורך זמן רב מאוד, ניתנת לחיבור לעמעם ומערכות בית חכם, בטוחה מאוד (מתח נמוך, לא פולטת חום, לא פולטת קרינה מזיקה) ועוד.
  • עמידות ואריכות ימים: אנו לא נוהגים להחליף גופי תאורה לעיתים קרובות, ולכן גוף תאורה הוא מוצר שצריך לשרת אותנו לאורך שנים רבות. לכן מומלץ להשקיע בגופי תאורה איכותיים שיבטיחו אריכות ימים וישללו את הצורך בהחלפתם שלא צורך. 

גופי תאורה איכותיים מאלומיניום

בין כל החומרים מהם מייצרים גופי תאורה, אלומיניום הוא ללא ספק המעניין והמומלץ ביותר. 
גופי תאורה איכותיים מאלומיניום מציעים יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם:
  • חוזק ועמידות: אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד במיוחד וזאת תוך שמירה על משקל נמוך. גופי תאורה איכותיים מאלומיניום מציעים שילוב מנצח של חוזק ועמידות שישרתו אתכם לאורך זמן רב ביותר גם בסביבה המאתגרת ביותר. 
  • עיצוב: אלומיניום הוא חומר שמאפשר עיצובים מגוונים. ניתן למצוא גופי תאורה מאלומיניום המתאימים למגוון סגנונות עיצוב. 
  • הסעה תרמית: אלומיניום הוא חומר בעל תכונת הסעה תרמית גבוהה מאוד. אמנם טכנולוגיית לד לא פולטת חום כמעט אך אפשרות פיזור החום הגבוהה של אלומיניום שומרת על תכולת גוף התאורה מחימום יתר ותקלות לא רצויות כך שהוא ישרת אתכם לשנים רבות ללא כל דאגה. 
  • קורוזיה: מאחר ואלומיניום הוא חומר עמיד בפני קורוזיה, גוף תאורה איכותי מאלומיניום יהיה עמיד גם בתנאים שונים, כולל בסביבת חדרי רחצה וכן באזורים חיצוניים. 

איפה רוכשים גופי תאורה איכותיים

כאמור גופי תאורה איכותיים חייבים להציע שילוב של תכונות חשובות שסקרנו לעיל ולכן על מנת לבחון איכות של גופי תאורה, חשוב גם לראות אותם. מומלץ לרכוש גופי תאורה איכותיים המגיעים מבית טוב, כלומר בעדיפות מיצרן בעל וותק ואיכות מוכחת, הפועל בהתאם לתקנים ותהליכי ייצור איכותיים.
בלקו לד, היא יצרן ישראלי ותיק המתמחה בגופי תאורת לד. לבלקו לד חנות מפעל ואולם תצוגה בו תוכלו לא רק להתרשם מהסוגים הרבים של גופי תאורה איכותיים, אלא גם לקבל ייעוץ ממומחי החברה בתחום התאורה בכלל ותאורת לד בפרט. מעבר לאיכות המוצר, חשוב גם לבחור את התאורה הנכונה, השילובים הנכונים, לכן האפשרות לקבל ייעוץ מקצועי היא קריטית לכל פרויקט תאורה.
כמו כן, בבלקו לד, אתם רוכשים ישירות מהיצרן, ולכן תקבלו מחיר ללא פערי תיווך, ושירות ואחריות מצוינים. בלקו לד גם מציעה שירות ייצור גופי תאורה איכותיים בהתאמה אישית למי שמעוניין בגופי תאורה מיוחדים המתאימים למיקומים ספציפיים. בבלקו לד תקבלו לא רק גופי תאורה איכותיים אלא גם שירות איכותי בזכות הידע והניסיון הרב של בלקו לד יחד עם יכולות ייצור מתקדמות, כך שתוכלו לקבל את מבוקשכם בתוך זמן קצר ותמיד באיכות הגבוהה ביותר תוך שימוש בטכנולוגיות מודרניות מתקדמות.

למידע, ייעוץ והזמנות התקשרו אלינו: 1800-403040
או כתבו לנו: